EGINKIZUN
“Lookiero-rentzat online/offline irudia garatzea, onlineko personal shopper zerbitzu berri bat dena. Bi momentu/helburu giltzarri zehaztu ziren: nabegazioak web orritik erakargarria eta intuitiboa izan behar zuen, erabiltzaileek eskaera-prozesua osatu ahal izateko, eta offlineko esperientziak harritu eta lotu behar zuen“.
GARAPEN PROZESUA
“Offlineko esperientzia garatzen hasi ginen, markaren diseinua eta bere aplikazioak packaging-ean kontuan hartuz: kutxak, postalak, etiketak…
Marka zehaztu ondoren, ahaleginak onlineko esperientziari bideratu ziren.
Personal shopper-ek jantzirik egokienak aukeratu ahal izateko, erabiltzaileek bete behar duten formulario gisako estilo-profila diseinatu genuen.
Hurrengo urratsa landing page eraginkor bat diseinatzea izan zen. Landing-ak aproposa izan behar zuen zerbitzu berri eta baliagarri baten funtzionamendua argi azaltzeko. Zerbitzu honen helburua bisitariak kontsumitzaile bihurtzea zen.
KONPONBIDE
“Merkaturatu zenetik, 2016ko hasieran, Lookiero-ren hazkundea etengabekoa eta progresiboa izan da. Gaur egun markarekin lantzen jarraitzen dugu, hobekuntzak inplimentatuz eta eguneroko jarduerak sortzen dituen beharrei erantzunez: publizitate-grafika, kanpainen diseinua, newsletters, eta abar“.
KREDITUAK
Branding-a, Web Diseinua eta Frontend-garapena: Crisiscreativa
Backend-garapena: Gailen
SARIAK ETA OHOREAK
BESTE ARRAKASTA-KASUAK
This is a unique website which will require a more modern browser to work!
Please upgrade today!